Certyfikaty i Polityka Jakości
POLITYKA JAKOŚCI
Misja naszej organizacji:
„Leczymy nowocześnie, bezpiecznie i z sercem”
Nasze cele strategiczne:
- Stworzenie jednostki ochrony zdrowia o najwyższym poziomie świadczonych usług, dostosowanej do potrzeb społeczeństwa i nadążającej za rozwojem nauk medycznych;
- Stałe pozyskiwanie pacjentów;
- Stałe pozyskiwanie partnerów do współpracy;
- Systematyczne wprowadzanie nowych technologii medycznych wynikających z postępu nauk medycznych oraz zapotrzebowania pacjentów
Politykę jakości realizujemy poprzez:
- Stworzenie Szpitala przyjaznego pacjentom;
- Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych pacjentów przy wykorzystaniu posiadanych zasobów;
- Dbałość o zapewnienie pacjentom poczucia bezpieczeństwa w procesie diagnostyczno-leczniczym;
- Analizę potrzeb i oczekiwań pacjentów oraz ich zaspokajanie zgodnie z wiedzą medyczną;
- Monitorowanie satysfakcji pacjentów i pracowników;
- Monitorowanie zapotrzebowania na konkretne usługi medyczne;
- Dostosowywanie infrastruktury Szpitala do przepisów zewnętrznych;
- Doskonalenie organizacji pracy w celu zapewnienia świadczenia usług na optymalnym poziomie;
- Stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności pracowników;
- Zapewnienie pracownikom optymalnych warunków pracy;
- Współpracę z interesariuszami Szpitala.
Realizując wyżej wymienione cele, ORTHOS Sp. z o.o. wykonuje zadania służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia.
Dla skutecznej realizacji celów ogólnych funkcjonowania Szpitala, wdrażamy i będziemy stale doskonalić system zarządzania jakością, zgodny z wymaganiami międzynarodowej normy PN-EN ISO 9001:2015 oraz PN-EN ISO 15224:2017.
Wszystkich Pracowników czynię współodpowiedzialnymi za realizację Polityki Jakości w zakresie ich stanowisk pracy, jak również zobowiązuję do aktywnego włączenia się do prac nad wdrożeniem, utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością.